بوستان eshgh

بوستان eshgh

شادی خودتو به کسی یا چیزی وابسته نکن تا همیشه از اون برخوردار باشی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


رفیقferend

یه رفیق بودی و صدتا دردسر بودی و اما...


از تو هیچوقت نبریدم ، تورو از خودم می دیدم


پشت سر همه غریبه ، روبروم دیدم فریبه


اما فکر کردم کنارم...


شونه های یک رفیقه


داشتم اشتباه میکردم.


تو رفیق من نبودی ، من تا آخر با تو بودم...


تو از اولم نبودی


داشتم اشتباه می کردم...


که تموم زندگیمو من به دستای تو دادم


حالا اینجا تک و تننها... برگ خشک بی درختی، غرق بادم


نوش جونت اگه بردی


نوش جونت هرچی خوردی


تورو هیچ وقت نشناختم...


نوش جونم اگه باختم.


تو منو ساده گرفتی.


زدی رفتی مفتی مفتی


اما اون روز رو می بینم که به زانوهات می افتی...


تو به زانوهات می افتی...!



نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت18:00---1 آبان 1390
salam webloge va matn haye ghashangi dariپاسخ:ممنون که اومدی مرسی من شما رو تبادل لینک می کنم و از شماهم همین انتظارو دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: alireza تاريخ: یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to royaee.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com